"از اینکه سایت الکترواکسپرس را برای خرید انتخاب نموده اید، به خود می بالیم"
کلیه اصول فروشگاه "الکترواکسپرس" بر مبنای قوانین و آئیننامههای موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت میپذیرد. متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خریدار می باشد.بدیهی است ثبت هر سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه "الکترواکسپرس" به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل میباشد و خریدار ملزم به مطالعه دقیق و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد و نیازی به اخذ امضاء
از خریدار ندارد.
اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “الکترواکسپرس” از منابع زیر تامین میشود:
1- اطلاعاتی که توسط فروشگاههای معتبر و سازندگان ارائه میشوند.
2- اطلاعاتی که از سایتهای معتبر خارجی ترجمه میشوند.
از این رو فروشگاه اینترنتی “الکترواکسپرس” هیچ مسئوليتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاهسازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد میداند.
اطلاعات کاربران و خریداران
1- هر فرد حقیقی/حقوقی با وارد کردن اطلاعات مخصوص خود در فرم ثبت نام سایت، خود را به عنوان کاربر و خریدار سایت به "الکترواکسپرس" معرفی مینماید و بدیهی است عدم صحت یا سوء استفاده از اطلاعات فرد دیگر
به عهده فرد ثبت نام کننده و کاربر است. (در صورت بروز مشکل از طریق ای پی شخص ثبت نام کننده قابل پیگیری است)
2- لازم به ذکر است که "الکترواکسپرس" به اطلاعات خصوصی کاربرانی که از خدمات سایت استفاده میکنند احترام میگذارد و از آن محافظت میکند.
كاربران باید هنگام سفارش كالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند.آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تائید
مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای فروشگاه از طریق آنها صورت میگیرد.لذا بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود.
قیمتها و موجودی کالاها:
کلیه قیمت ها و تعداد موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید.همچنین درصورت تغییر قیمتها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شدهاند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.
نحوه ثبت سفارش:
با توجه به اینکه سریعترین و امنترین روش پرداخت بهصورت آنلاین میباشد پرداخت مبلغ سفارش در این فروشگاه به صورت پرداخت آنلاين و از طریق "درگاه بانکی" مقدور میباشد كه در زمان ثبت سفارش که در بخش راهنمای خرید نحوه ثبت سفارش توضیح داده شده،قابل مشاهده است.
تمامی سفارشهایی که با موفقیت ثبت شده به وضعیت “در حال پیگیری” تغییر مییابند. هرگونه تغییر در اقلام سفارش داده شده یا اضافه شدن سفارش جدید، تنها در این مرحله و در صورت هماهنگی با دفتر فروش تبریز امکانپذیر خواهد بود.
پس از خروج بستهها از انبار و تحویل سفارش ها به شرکت حمل کالا (پست یا تیپاکس) وضعیت سفارش به “انجام شده” تغییر مییابد. بدیهی است هرگونه تغییر در سفارش در این مرحله امکانپذیر نمی باشد.
لازم به ذکر است اگر برای مدت زمان طولانی محصولات را در سبد خرید خود نگاه داشته اید،حتماً قبل از تأییدنهایی، مجدداً قیمت و ویژگی های آن را بررسی نمایید و سپس اقدام به ثبت نهایی نمایید.
سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین میشود، ارسال میشوند.
نحوه ارسال سفارش و هزینههای مربوطه:
در شرایط عادی پس از تکمیل سفارش در صورت پرداخت آنلاین، سفارش ها ظرف 24 ساعت کاری بسته بندی و ارسال خواهند شد.این زمان در شرایط خاص و ایام پیک کاری، احتمال افزایش به دو یا سه روز کاری را خواهد داشت و در صورت تأخیر بیشتر از طریق ایمیل یا پیامک به اطلاع مشتری خواهد رسید.زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارشهای ثبتشده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین میشود، ارسال میگردد و هزینه بستهبندی و ارسال سفارشها بر عهده مشتری میباشد. هزینه بستهبندی به نسبت تعداد ردیف کالای خریداریشده، به هزینه ارسال اضافه گشته و در مرحله پرداخت به مشتری اعلام میگردد. هزینه اخذ شده برای ارسال با پست، بهصورت متوسط محاسبهشده و در دو مبلغ ثابت برای پست پیشتاز و سفارشی به هنگام انتخاب شیوه ارسال به مبلغ پرداختی اضافه میگردد که شامل هزینه ملزومات بستهبندی و هزینه پستی میباشد که بدون در نظر گرفتن وزن مرسوله محاسبه شده است.
روش ارسال با باربری (تحویل به اتوبوسهای بینشهری) شامل هزینه ارسال بسته از دفتر فروش به شرکت باربری بوده و این فروشگاه اطلاع دقیقی از هزینههای حمل کالا ندارد. ارسال با تیپاکس تنها به شهرهایی که دفتر تیپاکس در آنها فعال میباشد مقدور خواهد بود. در نظر داشته باشید به دلیل پس کرایه بودن ارسال با باربری یا تیپاکس، امکان ارسال سفارشاتی که مبلغ آنها پایینتر از حداقل هزینه این دو روش ارسال باشند، میسر نمیباشد.
با توجه به اینکه تمام مرسولات پستی بیمه میشوند، تمام مسئولیتها و آسیبهای احتمالی در حین حمل بر عهده طرف قرارداد حمل کالا بوده و هرگونه پیگیری بر عهده خریدار بوده و فروشگاه تنها بر اساس تعهد معنوی،در حد توان در این مسیر مشتریان را یاری خواهد کرد.
همچنین این امکان وجود دارد که بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می بایست با بخش فروش هماهنگی لازم را بعمل آورد . بدیهی است هزینه ها و تمامی مسئولیت و آسیب های احتمالی روش درخواستی مشتری به عهده خود مشتری میباشد.
آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته:
سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جای ممكن به صورت محكم و با ايمنی بالا بسته بندی میشوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستنی در تمامی روش های ارسال، بسته هايی كه دچار آسيب ديدگی در زمان حمل شوند، شامل بيمه های اوليه شركتهای حمل و نقل نمیشوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمیباشد. بر همين اساس در صورت تمايل میتوانيد قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كم بسته خود را بيمه تكميلی (برای آسيب ديدگی زمان حمل) كنيد.برای اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما میبايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود. در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتی از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود).
پيگيري سفارشات :
پس از ثبت سفارش در حالت پیش فرض وضعیت سفارش ها "در حال پیگیری" می باشد که پس از بسته بندی و ارسال بسته وضعیت آن به "انجام شده" تغییر می یابد و کد رهگیری مرسوله نیز قید میشود که مشتری میتواند با مراجعه به سایت اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید، همچنین اکثر اوقات در صورت عدم اشکال در سیستمهای اطلاع رسانی پس از ارسال بستهها یک ایمیل یا پیامک حاوی کد رهگیری یا شماره بارنامه ، به مشتری ارسال میگردد.
گارانتی و خدمات پس از فروش:
گارانتی به این معنی است که توسط سازنده کالا یا شرکت خدمات گارانتی، به همراه دفترچه شرایط گارانتی ارائهشده باشد. مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضهشده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و در کنار قیمت این کالاها درجشده است (در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد).
مهلت بررسی و تطبیق کالاهای موجود در برگ خرید با اقلام دریافتی 24 ساعت میباشد.در صورت وجود هرگونه مغایرت، میتوان در مهلت تعیینشده با دفتر تبریز تماس حاصل نمود تا در اسرع وقت رسیدگیهای لازم به عمل آید. بدیهی است بعد از زمان تعیینشده، این فروشگاه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
توجه داشته باشید قطعاتی از قبیل میکروکنترلرها و قطعات نیمههادی و ...، قابل تعویض نمیباشند.
همچنین دستگاههای وارداتی، ماژولها و تمام تجهیزاتی که گارانتی آنها در صفحه کالا در فروشگاه اعلام نشده و دارای گارانتی نیستند،تا 24 ساعت بعد از تحویل مهلت تست داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل، پس از انجام هماهنگیهای لازم، کالا به همراه نامهای شامل اطلاعات تماس و توضیح نقص، جهت تست و بررسی به دفتر فروشگاه ارسال میشود. در صورت وجود مشکل، بهشرط آنکه دستگاه یا کالا صدمه دیگری ندیده و یا تغییر فیزیکی در آن انجامنشده باشد، قابل تعویض خواهد بود. پس از انقضای این مهلت، در صورت امکان تعمیر، هزینه تعمیر از مشتری دریافت شده و در غیر این صورت مسئولیتی در قبال دستگاه یا ماژول بر عهده فروشگاه نخواهد بود. در صورتی که کالای خریداری شده در تعداد زیاد برای امور تولید می باشد، توصیه می شود قبل از استفاده و مونتاژ انبوه، در مدت زمان مقرر شده نسبت به انجام تست های مورد نظر اقدام گردد تا از مشکلات بعدی احتمالی جلوگیری شود.
هزینه ارسال کالا به دفتر فروشگاه بر عهده فرستنده بوده و بستهها میبایست از طریق پست ارسال گردند. در صورت تائید مشکل، کالای تعویض یا تعمیر شده با هزینه شرکت ارسال میگردد. در مواردی که کالا دارای مشکل نبوده و کاربر قادر به استفاده درست از دستگاه نیست، هزینه ارسال مجدد از کاربر دریافت و سپس کالا برگشت داده میشود.
شایانذکر است فروشگاه مسئولیتی در قبال راهاندازی و یا آموزش استفاده از ماژولها، تجهیزات و یا دستگاههای وارداتی و مواردی ازایندست نداشته و ازآنرو که در صفحه مربوط به کالا ، تمامی اطلاعات و محتویات محصول به مشتری ارائهشده است، مسئولیت بعدی در قبال ارائه اطلاعات بیشتر و یا نحوه راهاندازی بر عهده فروشگاه نمیباشد.
تعویض یا مرجوع نمودن دستگاه بعد از خرید میسر نبوده و فقط درصورتی که دستگاه دارای مشکل بوده و به تایید واحد فنی رسیده باشد و طبق بندهای ذکرشده مشمول گارانتی گردد، امکان تعویض وجود خواهد داشت.
در ضمن کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح، الکتریسیته ساکن، استفاده نادرست و از همه بیشتر اتصالات الکتریکی غیردقیق و غیره دچار اشکال میگردند بههیچعنوان قابل تعویض نمی باشد.
قابل تذکر است فروشگاه مسئولیتی در قبال نظرات درج شده کاربران در قسمت نظرات کالاها نداشته و تجربه های کاربری یا راهنمایی های نوشته شده توسط کاربران نظر شخصی بوده و الزاما مورد تایید فروشگاه نمی باشد.
اعلام مغایرت :
در صورتی که اجناس ارسال شده با فاکتور مغایرت داشته باشد(بدون باز کردن بسته پلاستیکی و شفاف ) مشتری موظف است حداکثر تا 1 روز بعد از دریافت بسته ،فروشگاه را در جریان بگذارد(کلیه هزینههای برگشت و ارسال مجدد کالا در این روش به عهده فروشگاه است) ،در غیر این صورت بعد از این زمان مسئولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد .
لغو سفارشها و شرایط برگشت وجه:
درصورتیکه پرداخت سفارش انجام شود، حد اکثر تا 8 ساعت پس از ثبت آن و در صورتی که سفارش پردازش نشده باشد (به وضعیت" در حال پیگیری "درنیامده باشد) ،میتوان درخواست لغو سفارش را داد (فقط بهصورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت. در غیر این صورت مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.
برگشت خوردن سفارش:
درصورتیکه بسته پس از ارسال به مبدأ برگشت بخورد، علت برگشت بسته بررسی میشود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد هزینه ارسال خواهد بود.
در حالت مقصر بودن فروشگاه (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد .
شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه:
خریدار متعهد میگردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از کالاهای فروشگاه استفاده نماید، مسئولیت هرگونه استفاده غیرقانونی از اقلام ارائهشده در وب سایت فروشگاه متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص، خریدار میبایست شخصاً نسبت به دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح اقدام نماید.
با آرزوی موفقیت روزافزون و رضایت شما از فروشگاه الکترواکسپرس